شرح جلسه ی شورای شهرستان
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 5:12 PM ::  نويسنده : مریم کولیوند

 

بسمه تعالی
جلسه ی شورای شهرستان خرم آباد در مورخه ی 8/5/91 در دفتر اتحادیه استان با حضور معاونت خواهران و اعضای شورای شهرستان(مینا نورالهی-طاهره کرمعلی-مریم رستمی-و فائزه موحدیان) برگزار گردید.
این جلسه با نام و یاد خدا و چند سطری از سخنان شهید آوینی آغاز شد و اعضای شورا ضمن ارائه ی یک گفت و گوی صمیمانه به تبادل اطلاعات پرداختند.سپس سرکار خانم مینا نورالهی به بررسی و تبیین بیشتر جایگاه شورای شهرستان در چارت تشکیلاتی اتحادیه پرداختند و رسالت اعضای شورای شهرستان را با رسالت اعضای قرارگاه ها متفاوت دانسته و آنها را از هم تفکیک نمودند.در این جلسه ضمن استفاده از نظرات سازنده ی مربیان قرارگاه ها قرار بر این شد که اعضای شورا برای دانش آموزان قرارگاه ها خوراک هایی معنوی تهیه و تنظیم نمایند(از جمله احادیث-سخنان شهیدان و...)
در ادامه ی جلسه معاونت خواهران در جریان مطالبات اعضا از جمله حضور یک مبلغ دینی جهت پاسخگویی به سوالات شرعی دانش آموزان قرار گرفت.در پایان خانم نورالهی موظف به پیگیری این موضوع تا جلسه ی بعدی شورا گردید.
 
و من الله توفیق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1